BF 1942 Mod News Download Event Report 2012 - Forum
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BF 1942 Mod News Download Event Report 2012
LauxDate: Wednesday, 2012-12-12, 0:56 AM | Message # 1
Lieutenant
Group: Recruit
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Status: Offline




Schaut mal bei FinnWars 1.82 auf dem Mediatraffic Server vorbei, anlässlich deren 6.12 Indipedance Day ist dort wieder viel betrieb 29 Leute mit mir drauf, bin jetzt dort!
klappt unter Win 7 64bit ohne Probleme:



Full Download:
http://iceflakestudio



Es wird mal wieder Zeit für ein News-Update aus dem Hause Battlegroup - die Arbeit an der finalen Version 1.8 schreitet mit Volldampf voran, und wieder können wir sozusagen in letzter Minute einige wichtige Neuerungen im Content vermelden. Auch die Arbeit an der UDK-Version kommt gut voran, auch wenn wir hier Hilfe dringend gebrauchen könnten - leider, das müssen wir an dieser Stelle auch sagen, ist das Feedback aus der Community hier mehr als dürftig.



Aber wir wollen nicht jammern, sondern uns über drei Neuzugänge für die Battlegroup42-Lufftwaffe freuen. Da wäre als erste die Macchi Mc.202 "Folgore", und ihr fast baugleiches Nachfolgemodell Macchi Mc.205 "Veltro" zu nennen. Unser Modeller RuppDee hat sich daran gemacht, unser bisheriges Modell dieses wohl besten italienischen Jagdflugzeugs des 2. Weltkrieges durch zwei ganz neu modellierte Exemplare zu ersetzen. Mehr noch - er lieferte zugleich verschiedene Skinvarianten für zwei Geschwader der Regio Aeronautica sowie je eine für die nach dem Waffenstillstand auf Seiten der Allierten und der Achsenmächte kämpfenden italienischen Einheiten. Beide Macchis gibt es in Bewaffnungsvarianten sowohl als reine Jagdflieger wie auch als Jagdbomber.




Nummer zwei der heutigen Neuvorstellung ist wiederum ein Ersatz für ein qualitativ schlechteres, älteres Modell. DNummer drei schließlich ist ein völliger Neuzugang, für den wiederum RuppDee verantwortlich zeichnet: Mit der legendären Hawker Typhoon gelingt es uns, eine der schmerzlichsten Lücken im Battlegroup42- Flieger-Aufgebot zu schließen. Der Jagdbomber mit dem martialisch wirkenden Kühleinlass war wegen seiner Kanonen- und Raketenbewaffnung besonders bei den deutschen Panzertruppen sehr gefürchtet - wenn Typhoons in der Luft waren, konnten sich deutsche Kolonnen tagsüber kaum aus der Deckung trauen. Da die Typhoon darüber hinaus auch noch sehr schnell war, konnte sie von deutschen Jägern nur schwierig abgefangen werden. Unser Modell kommt auf einigen Maps mit Szenarien ab Juni 1944 zum Einsatz.
iesmal geht es um die Bell P-39 Airacobra, ein amerikanisches Jagdflugzeug mit ungewöhnlicher Mittelmotor-Bauweise, das bei den US-Piloten wenig beliebt war, dafür von den Piloten anderer Luftwaffen umso mehr geschätzt wurde - insbesondere von den Russen. Unsere neue P-39 stammt aus dem alten BGF- Fundus und wurde samt einem Skin für die Sowjetische Luftwaffe von Bobton gestaltet. SargeSurfat lieferte dazu neue Skinvarianten für eine Maschine der US Army, welche die P-39 auf dem pazifischen Kriegsschauplatz wegen ihrer Kanonenbewaffnung gerne als Unterstützungsflugzeug für die Bodentruppen einsetzte, sowie für die Luftwaffe der Freien Franzosen, welche die P-39 über Nordafrika, dem Mittelmeer und Südfrankreich flogen.




Nummer drei schließlich ist ein völliger Neuzugang, für den wiederum RuppDee verantwortlich zeichnet: Mit der legendären Hawker Typhoon gelingt es uns, eine der schmerzlichsten Lücken im Battlegroup42- Flieger-Aufgebot zu schließen. Der Jagdbomber mit dem martialisch wirkenden Kühleinlass war wegen seiner Kanonen- und Raketenbewaffnung besonders bei den deutschen Panzertruppen sehr gefürchtet - wenn Typhoons in der Luft waren, konnten sich deutsche Kolonnen tagsüber kaum aus der Deckung trauen. Da die Typhoon darüber hinaus auch noch sehr schnell war, konnte sie von deutschen Jägern nur schwierig abgefangen werden. Unser Modell kommt auf einigen Maps mit Szenarien ab Juni 1944 zum Einsatz.




Soviel für heute. Wir haben eingangs erwähnt, dass wir uns mehr Resonanz auf unsere Aufrufe zur Mitarbeit an der Standalone-Version von Battlegroup gewünscht haben und möchten deshalb an dieser Stelle noch einmal dafür werben. Besonders Modeller für Statics aller Art, aber auch Animateure und UDK-Kenner aller Couleur werden nach wie vor gesucht. Meldet euch einfach im Forum unter www.battlegroup42.de.
Wir arbeiten jedenfalls unverdrossen weiter daran. Mehr erfahrt ihr in der nächsten News.

(Quelle: battlegroup42.de)

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News about the comming BF Heroes 1942 4.5 update!

Quote
Actually I'm going to release a v4.5 update to celebrate the free release of bf1942 and it will include the latest maps out right now. Fortress Frenzy and Dependent Day (that map that is based on Omaha Beach). Getting A.I working on Dependent Day will be tricky, but the other map shouldn't be to difficult to get working. I've already finished porting all the assets and soon start on the maps themselves.

I'm also planning on some updates to the winter maps and bringing in the cloud system to replace the BIK textured skyboxes used on the rain/snow maps.


(Source: bfmods.com)

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A new news on the BF1918-page, isn't that newsly enough? If not, we would like to tell our friends and fans some things about the festive time of the year, EA's belated 10th anniversary present and the mandatory Season's Greetings of course. Peek in, make yourself comfortable, enjoy a hot chocolate and relax as you read through a pretty much poor-in-informations news.

Good god, how long has it been? You've been counting of course and it's been exactly 366 days (mind the leap year, folks) since our last news. Hooray! Hooray? No, in fact it's no good news and making fun of it is making it even worse. For our hearts as well as for our souls and to prevent any winter depressions we've got a cool (Get it? Cool!? Classical one) hint for all of you in the middle of this text. So read carefully like your teacher has always told you.

BF 1918 xmas 2006 and 2008 Mod Download:
http://www.bf-games.net/downloads/category/37/battlefield_1918.html

First we would like to draw your attention on a news that has been published by EA itself 3 weeks ago. Most shoud know it by now but as telecommunication in our favorite time of history was still in its infancy the field messenger took longer than usual to inform us about this case:

Battlefield 1942 for free on EA's Origin

As there's always a hook with things which are available for free, EA is offering a free one with this free version, too. At least it is free and free sounds good, right? But owners of the retail game, oldschool with discs, manual installation and all this crazy physical stuff are technically curtained off of the fresh meat delivered by Origin. Every party on it's own so to say. On a side note modifications like (I'm taking a random mod here as an example to show that we're not biased in any form) Battlefield 1918 for example are not guaranteed to run with the Origin version of BF42 but it has been reported that there shouldn't be any special issues. Just choose the mod folder in BF42's directory to put a mod's files there and it should run fine. Soldiers, if you've always sought refuge in complaining that you do not own the base game you're now no longer relieved from duty.

Xmas1918 (Version 2008)

Now up to the really cool stuff I've promised you in the beginning. Some of you of course already know this little gem in the history of BF1918 gimmicks but some people could also be new to our business. Romantic snow sceneries have always warmed our hearts in the festive month and have brought fun and joy to the battlefield since 2006. It's even rumored that this mini-mod has brought peace on earth 2 times, cooled down the climate warming and caused the Christmas truce. So take part in a nice Slay-ride, snowball fights with your friends and foes and try to meet Santa coming to town, checking who was nauthy and nice. Get the latest version from 2008 and put it on top of your already installed BF1918 experience to sweeten up your Christmas Season.


Ho Ho who wants some? Non-homoerotic Slay-rides

Conclusion of the day/year

The last topic for today's news and most probably for this year from our side is a bit sad indeed. We're celebrating our first anniversary of "No News" as we've been successfully able to manage to not publish any news in the last 366 days. And there are in fact no big news to spread from our side as the modification is considered finished from a dev-team's point of view. We're peeking into the commentary section from time to time so feel free to post any issues or remarks in your personal relationship with BF1918.
Mod of the Year Awards
The end of the year is as usual the time for the mighty Mod Of The Year award voted by you, the plebs! We're not exspecting anything less than several homages and canonizations but for the beginning you can start with clicking on the little vote-button above and see what color it will change to. Isn't it exciting?

Season's greetings from the whole former development team and we would like to wish you all a Merry Christmas, Fröhliche Weihnachten, Zalig kerstfeest, Joyeux Noël and a Happy New Year!

(Source: moddb.com)

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Non-Profit-Projekt "Battlefield 1941"eine vorläufige Gruppe von Spezialisten beginnt ein Computerspiel auf der Grafik-Engine "CryEngine 3" zu erstellen.



Wir sind in der Anfangsphase: Programmierer



In späteren späteren verlauf suchen wir: Modeller in 2D und 3D Modellierer, Animatoren, Gamedesigners, level-Designer, Zusammensteller

Quote
Vorzugsweise mit Kenntnissen eines oder mehrere Felder aus der Liste:
-Programmiersprachen: c++, Lua
-Game-Engines: CryEngine 3, Refraktor Motor
Spiele: Battlefield 1942 Mod SDK Development Toolkit
-Bitmap-Grafiken: Adobe Photoshop
-3D-Grafik: 3D Studio Max


Liste der offenen Stellen und Aufgaben werden im Laufe der Zeit aktualisiert.

Im Forum diskutieren (russisch Kenntnisse oder Umgang mit einem Übersetzungsprogramm sind von Vorteil):

http://forum.bf1941.ru/index.php?s=fa2cfaf78e7275c67751348076c91310

Wir präsentieren Ihnen die ersten Screenshots des Computerspiels Battlefield 1941 auf die Grafik-Engine CryEngine 3



Wir präsentieren Ihnen die ersten Screenshots des Computerspiels Battlefield 1941 auf die Grafik-Engine CryEngine 3. Sie zeigen das Spiel Battlefield 1942 Karten befindet sich ebenso wie einige der wesentlichen Bestandteile der Landschaft und die Grafik engine CryEngine 3 auf statische Objekte (außer die Textur der Landschaft und Vegetation) portiert.



Was wurde bisher getan (hier findet ihr Bilder zu den in rot makierten Maps):
http://bf1941.ru/news-ru/7-progress-razrabotki-igry-karty-i-staticheskie-obekty.html

Alle standard Battlefield 1942 Karten (Gelände und statische Objekte Koordinaten) portiert:
Quote

- Aberdeen
- Battleaxe
- Battle of Britain
- Battle of the Bulge
- Berlin
- Bocage
- Coral sea
- El Alamein
- Gazala
- GuadalCanal
- Invasion of the Philippines
- Iwo Jima
- Kharkov
- Kursk
- Liberation of Caen
- Market Garden
- Midway
- Omaha Beach
- Stalingrad

- Tobruk
- Wake


Alle 3D-Modelle von statischen Objekten (Vegetation):

http://bf1941.ru/gallery/maps_and_static_objects/



Alle statische Texturen und andere Objekte portiert

Alle Screenshots sind in unserer Galerie verfügbar.

Eine vorläufige Liste unseres Teams:
http://bf1941.ru/news-ru/general/6-predvaritelnyy-nabor-specialistov.html

Die ältere Version der Battlefield 1941 Mod 0,03:

http://bf1941.ru/news-ru/releases/2-reliz-novoy-versii-moda-battlefield-1941-003.html

Die neuste Version der Battlefield 1941 Mod 0.1:

http://bf1941.ru/news-ru/releases/4-reliz-novoy-versii-moda-battlefield-1941-01.html

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FH Revisited v0.16 released

SU-152



Soviet self-propelled gun, based on KV-1S tank chassis. It appeared on the front in 1943 during Battle for Prokhorovka and became the most powerful anti-tank vehicle in Soviet army. It received 152 mm ML-20 gun, which was able to destroy Tiger and Panther tanks. For ability to be used against them SU-152 was named "Zveroboy", what means "animals killer".

BMW R75



German motorcycle, used during whole WWII. Powerful engine provided good charasteristics, and motorcycle could be used as a tractor.

KI-45




Japanese dual-engine fighter-bomber.

128 bots in Co-op mode and more AI support

Maximum number of players number has been increased to 128. Now it's possible to play with 128 bots in Co-op mode also. Check the video showing 128 bots gameplay and other features (full HD is available):

FHR v0.16 128 bots, dynamic clouds, death animations preview
http://www.youtube.com/watch?v=1MO0fE3BMtE&feature=player_embedded

AI support has been added to Saipan-1944, Tali Ihantala, Vuoksi and When
Trumpets Fade. Pegasus and Bataan has been remade completely.

Dynamic cloud system (check the video above)

Apache Thunder from bfmods.com finally made game built-in feature work. It can be found in Battle of the Bulge, Bocage, El Alamein and some other maps.

New death animations (by Apache Thunder, also in video)

New map - Rheinmetall Panzer



British commandos trying to capture German tank factory near Rhein.

Other minor changes

For more information check Readme file inside mod archive.

Also check tutorials section for widescreen patch installation tutorial.

FH Revisited 0.16 Download, it request at first the FH 0.7 Mod:

http://www.gamefront.com/files/files/22689395/FHR_v.0.16.ZIP

Source: http://www.moddb.com/mods/fhrmod


Message edited by Laux - Wednesday, 2012-12-12, 0:57 AM
 
HypilotDate: Friday, 2013-03-15, 0:23 AM | Message # 2
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heres an arsenal mod for bf 1942.
 

http://www.fileplanet.com/148182....-v0.326
 
LauxDate: Friday, 2013-03-15, 0:58 AM | Message # 3
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Thanks a lot i have install it, but i cannot see the brazil or also, only the WW2 scenario start.:-/
The Arsenal Mod need compatibility mods Win98 ME, without it crashes by win 7 64bit.
 
HypilotDate: Friday, 2013-03-15, 1:01 AM | Message # 4
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brazil is in the road to rome maps .but they do not have brazillian voices they have italian.
 
I had the same problem running it too but i ran it on win98 and win7 they both work fine,the problem i had was that the mod i think needed some other mods for it to work. idk if that works or not but it helped me.
 
LauxDate: Friday, 2013-03-15, 11:24 AM | Message # 5
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I think you only needs the two X Packs.
If do you have the complete edition Secret Weapons and Road to rome, you have all what you need for play there.
Its a not finished mod, you can see the small size of.
Good making mods are 1 GB and more size.

But the new fraction idea with brazil and also i find good.
Arsenal is a name in the community like Eve of Destruction or also.
Finding modders which start that project again or converted some from BFV?
 
LauxDate: Sunday, 2013-04-21, 3:20 PM | Message # 6
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Wer möchte jetzt mit mir Battlefield 1918 3.1 den einzig wahren 1.Weltkriegs shooter zocken?

Läuft Problemlos unter Windoofs 7 64bit!

Server Name: BF1918 by dfl-clan.de
Server IP: 85.214.35.230:14567

BF 1918 3.1 Mod Download:
http://www.bf-games.net/downloads/category/37/battlefield_1918html

P.S. bin schon auf dem Server.;-)
 
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