Thursday, 2017-10-19, 0:07 AM
[Forgotten Hope Secret Weapon] European CommunityMain

Registration

Login
Welcome Guest | RSS
/
[ Neue Beiträge · Teilnehmer · Forumregeln · Suche · RSS ]
Page 1 of 11
Forum » [FHSW Europ] FHSW 0.51 Server: » Suggestions: » Manns[AUT] Want to be an admin on our server! yes? or no? (Please Vote!)
Manns[AUT] Want to be an admin on our server! yes? or no?
Manns should became an admin?
1.Yes[ 6 ][23.08%]
2.No[ 14 ][53.85%]
3.Only mapchange rights[ 6 ][23.08%]
Answers total: 26
Stefan1990Date: Monday, 2012-06-04, 7:03 PM | Message # 1
Lieutenant General
Group: Admins
Awards: 7
Status: Offline
I would say yes becouse i know him since 2008 and he is a big fan of fhsw and very aktiv and helps our community with SSM!
I know some players and admins had problems with him so i opend this poll to give everybody the chance to vote for or against him!

VanoDate: Monday, 2012-06-04, 7:51 PM | Message # 2
Captain
Group: Bronze Donator
Awards: 3
I do not mind. But let him observe two rules:
- Тo change the map only after the adoption of the views of other players
- Change the units on the map after the vote on the forum. For example at El Alamein added Bf-109G-2/R6 planes and FW-190. After that, you do not want to play on this map.

Mr_JDate: Monday, 2012-06-04, 8:59 PM | Message # 3
Accessory Admin
Awards: 22
Manns you drink %% too often. cool

Persoanlly I could give you a chance with administration the server, the same way I got the chance from community last year. Although Stefan makes the final decisions this way or another and i'm not here to boss around
cheers

Robert_von_EberhahnDate: Tuesday, 2012-06-05, 10:54 PM | Message # 4
Lieutenant General
Group: Trusted
Awards: 15
Well I´m not shure If he has the nessesary maturity for that job.
Yes I had some differences with him, and I mean to become acquainted with him going through that.
Sometimes I had the feeling that he wanted to use his abilitys in SSM just only because he is able to do. But in the other side he asks what to change on maps and write his Ideas for feedback from other members.
Quote (Vano)
Тo change the map only after the adoption of the views of other players

The last 2 weeks ist happens a few times that a new map was loading and before it starts a different map loads wacko That was really a paine an in one case half of the players are gone sad .

So at last my statemant is: perhaps he get a god complex in the small FHSW universe (like Grabbi biggrin ) because he mean he can do everything cool or he grows up because of the responsibility for the players on the Server.

But I don´t want to say that I´m 100 % clear and neutral in this case so I don´t spend my vote.

Regards, der Eberhahn

Quote (Vano)
For example at El Alamein added Bf-109G-2/R6 planes and FW-190. After that, you do not want to play on this map.
Well, Messerschmitt still isn´t a match for the Spit dry . For my feeling the chance for the Luftwaffe is better now, but overall the RAF is still not just a little bit better situatetd.

Gameserver admin on our FHSW Europ server

Message edited by Robert_von_Eberhahn - Tuesday, 2012-06-05, 10:56 PM

MannsDate: Wednesday, 2012-06-06, 0:37 AM | Message # 5
Colonel
Group: Recruit
Awards: 10
Okay thats enough

I am really not eager getting an admin when everybody is against me
I do not know what is your problem with me but I also do not want to know it

I better just stay normal player as I used to be

And yeah I am really the very first FHSW Player after Stefan1990 smile

@Vano: It was never me who changing the map as first player, I hardly had a change to vote ! How dare you to say something like that angry , I was mostly the last player, why do you think I
always as the admins like Mr J to restart ?

honor and duty

Private [DPB]Styv signed up for military service on ranked battlefields at 19:04:56 30|07|2008 in ForgottenHope 1

Message edited by Manns - Wednesday, 2012-06-06, 0:39 AM

Robert_von_EberhahnDate: Wednesday, 2012-06-06, 3:00 PM | Message # 6
Lieutenant General
Group: Trusted
Awards: 15
Never mind Manns. I asked Stefan the same (for server admin) but never get an anwer biggrin

Gameserver admin on our FHSW Europ server

mardukDate: Wednesday, 2012-06-06, 5:51 PM | Message # 7
General
Awards: 31
Warum hat Manns jetzt Rechte für den Server?
Jemand der Karten wechselt um "was nachzugucken".
Ganz sicher nicht der richtige Weg um den Server anständig zu betreiben.
Ich weiß nicht was ich davon halten soll, dass er Rechte bekommt, obwohl 8 Leute dagegen gestimmt haben bei 6 Ja-Stimmen.
Mit ner anständigen Abstimmung hat das jedenfalls nichts zu tun.

Ich fordere ihm die Rechte wieder abzuerkennen und eine vernünftige Abstimmung durchzuführen bei der die Mitglieder zwischen Robert von Eberhahn und Manns abstimmen dürfen!

-----------

A big mistake has happen.
Manns got Admin-right despite the fact that only six people voted with "Yes" whereas eight voted "No".
What are we supposed to think about this "vote"?

I demand to deprive Manns his rights and start a sensible vote where the members of the community can vote between Robert von Eberhahn and Manns!

This is a gaming community. People come here to relax. If you start an argument you will get kicked.

Quid pro quo.

MannsDate: Wednesday, 2012-06-06, 6:35 PM | Message # 8
Colonel
Group: Recruit
Awards: 10
hahaha also Marduk du bist echt ein Idiot, das muss einfach mal gesagt werden

also erstmal hab ich garkeine Rechte, ich bin kein Admin, falls du erst lesen und dann dumm reden würdest hättest du gewusst dass ich verzichtet habe

Und was du gerade abgezogen hast war echt unter aller Sau, dafür solltest du gebannt werden.

Ich komme auf den Server und du bist afk, da dachte ich vote für Manschurei 1945 weil ich die map eben mag.
Mein PC ist heute extrem langsam keine Ahnung warum, als Manschurei ENDLICH fertig geladen ist hast du wider den Serverregeln einfach NOCHMAL die map geändert
zu Alpenfestung, das hat mich so aufgeregt, dass ich es mit Worten gar nicht ausdrücken kann.
Dann ist Alpenfestung ENDLICH fertig geladen und was machst du ? Du machst dich noch lustig mit Sprüchen wie: COnnectest du aus Japan ? Das Laden dauert ja ewig bei dir tongue

Vielleicht hast du mal darüber nachgedacht dass wenn nur 2 Leute auf dem Server sind nicht abgestimmt wird, aber das trifft wieder auf deine Logik zu: Erst stänkern dann denken

also ich bin KEIN Admin und will auch keiner mehr werden

übrigens echt peinlich dass du deine eigenen Fehler gegen mich einsetzst

honor and duty

Private [DPB]Styv signed up for military service on ranked battlefields at 19:04:56 30|07|2008 in ForgottenHope 1

[LSD]SeppDietrich[OGF]Date: Wednesday, 2012-06-06, 6:38 PM | Message # 9
Lieutenant Colonel
Group: Silver Donator
Awards: 12
Quote (marduk)
Ich fordere ihm die Rechte wieder abzuerkennen und eine vernünftige Abstimmung durchzuführen bei der die Mitglieder zwischen Robert von Eberhahn und Manns abstimmen dürfen!

wäre auch meine meinung!
Quote (marduk)
Jemand der Karten wechselt um "was nachzugucken".
Ganz sicher nicht der richtige Weg um den Server anständig zu betreiben.

jop das ist der falsche weg!war schon öfter so meine nicht das nachgucken das mit ewigen wechseln!

gruss
SEPP

Mut bedeutet zu kämpfen auch wenn der Feind übermächtig ist!
Courage meant to fight even if the enemy is over powerful!

Message edited by [LSD]SeppDietrich[OGF] - Wednesday, 2012-06-06, 6:39 PM

[LSD]SeppDietrich[OGF]Date: Wednesday, 2012-06-06, 6:47 PM | Message # 10
Lieutenant Colonel
Group: Silver Donator
Awards: 12
Quote (Manns)
hahaha also Marduk du bist echt ein Idiot, das muss einfach mal gesagt werden

immer schön freundlich bleiben!!!
Quote (Manns)
also ich bin KEIN Admin und will auch keiner mehr werden

bye bye bye booze booze haha
Quote (Manns)

Vielleicht hast du mal darüber nachgedacht dass wenn nur 2 Leute auf dem Server sind nicht abgestimmt wird, aber das trifft wieder auf deine Logik zu: Erst stänkern dann denken

blahblah blahblah blahblah
mmh ich hatte neulich mit 2 man das beide voten mussten!wenn ich allein bin dann geht es aber ich will mich da nicht festlegen!

Mut bedeutet zu kämpfen auch wenn der Feind übermächtig ist!
Courage meant to fight even if the enemy is over powerful!

Mr_JDate: Wednesday, 2012-06-06, 8:21 PM | Message # 11
Accessory Admin
Quote (Robert_von_Eberhahn)
The last 2 weeks ist happens a few times that a new map was loading and before it starts a different map loads wacko That was really a paine an in one case half of the players are gone sad .

I know the player who did that and he was told to not do this again. He was one of polish players, not Manns anyways...

---
I do not know the point of german posts, since reading these is like eating a cactus :P

mardukDate: Wednesday, 2012-06-06, 8:31 PM | Message # 12
General
Awards: 31
There has no-one else been on the server besides Manns and me and the map changed nevertheless and no mapvote was done.
So, which admin should've done that?
Manns wanted "Manchuria" before and by magic hand the map was changed to "Manchuria".

@Manns: schenk dir deine Beleidigungen. Oder nein, mach weiter so, du stellst dich selbst ins Abseits!

This is a gaming community. People come here to relax. If you start an argument you will get kicked.

Quid pro quo.

Mr_JDate: Wednesday, 2012-06-06, 8:59 PM | Message # 13
Accessory Admin
Quote (marduk)
There has no-one else been on the server besides Manns and me and the map changed nevertheless and no mapvote was done.
So, which admin should've done that?
Manns wanted "Manchuria" before and by magic hand the map was changed to "Manchuria".

ok, it's another story that I haven't heard about before

Stefan1990Date: Tuesday, 2012-06-19, 5:15 PM | Message # 14
Lieutenant General
hmmm.... 6 yes 8no and 2 only mapchange rights....

I would say he should get the chance to show us that he is a good admins! he got the right to change maps for 2 weeks!

Stefan1990Date: Wednesday, 2012-07-18, 5:57 PM | Message # 15
Lieutenant General
manns deine probezeit von einem monat als adminanwerter ist vorbei und wird nicht verlängert geschweige denn wirst du in die crew aufgenommen.
Deutsch:

du hast meinen rat den ich dir zu beginn gegeben habe, dich mit deinen "feinden" hier im forum und auf dem server zu versönen, nicht befolgt sondern dich weiter herausfordern lassen.
ich weis nicht ob du es weist aber auch wenn ich nicht mehr sehr aktiv auf dem server bin da ich viel beschäftigt bin, habe ich das ganze was hier so abgeht sehr gut im blick.
da du keine besondere berecherung wie zum beispiel mr_j bist der echt viel zeit in die community und den server investiert und sogar eher nur ärger verursachst muss ich dir leider den posten als admin bei uns verwähren.
hab mir echt gewunschen das du mir zeigst das du reif genug bist nur hast du mich leider enttäuscht.

English: (short version)

manns your trial period of 1 month ends now.
you did not follow my advice to "bury the hatchet" with your "enemys" in the forum or on the server.
although I'm not very active but i am always watching you on forum and on server.
I liked that you'll be an good admin but you let me down so hard ...

Forum » [FHSW Europ] FHSW 0.51 Server: » Suggestions: » Manns[AUT] Want to be an admin on our server! yes? or no? (Please Vote!)
Page 1 of 11
Search:

Copyright MyCorp © 2017 Powered by Stefan1990